yesterdayyy

morsning, igår så for jag med mia till stan. vi hittade skinajsiga presenter åt cessi, som då har kalas idag. så satte vi på waynes ett tag, gick igenom vår ekonomi, hehe, och sedan så for vi till butiker och testade kläder. vet inte hur det kommer sej att alltid när jag och mia är i omklädningsrum är vi där skitlänge. nåjo, det var riktigt härligt att se henne. har saknat henne och hennes underbara humor vi har tillsammans, haha! nåjo, efter 3 timmar på stan så for vi hem. när jag var hemma så kom rebecka till oss. vi visste inte riktgigt vad vi skulle göra så vi for till butiken och köpte grönsaker och dipp och såg på 'juno'. 2 gånger i rad..... så kom fellicia & mirjam också (det var dom som ville se juno andra gången) och i mitten av filme så hade alla somna utom jag... sen när jag fick alla väckta så for rebeckah em och jag och sova. idag vet jag inte mera än att cessi har festen ikväll, wiiiiii! kommer att bli skitkul, har inte sett nån av dem på jättelänge! adjö

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0