BACK IN BLACK (sjukt mkt text)

MORJENS, I'M BACK! ööörk, ingen dator på tre dagar, mina fingrar har ju nästan glömt hur man stavar mitt namn?! fanny. jep, jag klarade mej. kommer bli såå himla skönt att skriva, är riktigt på humör! okej, nu kommer det komma en massamassamassa text men jag ska försöka att korta av det mesta och kanske släng in nån fin liten bild, tihi. fredag: vi startade med segelbåten klockan 8 på morgonen med matilda. inte en enda liten vindpust (vi har ju segelbåt). så det tog kanske 6/7 timmar dit. men resan dit var faktiskt ganska rolig och man fick fina bilder (med matildas kamera då, hehe). när vi kom dit var det en liten unge som bemötte oss, haha! vi tänkte först att han var jättesöt och att han kunde komma med när jag visade runt matilda på ön. meeeen det visade sej att han var pain in the ass. så vi satt i båten och gömde oss. sen efter ett litet tag så for vi ut igen eftersom att det var dans runt midsommarstången då! jag tycker det är så gulligt med sånt, hihi! sen efteråt så for jag och matilda och sjöng snapsvisor i båten och skålade med cokis, härligt. så for vi också upp till fyren. riktigt uppupp i den, till toppen. urfin utsikt! lördag: vaknade typ halv tolvtiden och tyckte att det blåste ganska mycket så vi tänkte att vi skulle stanna i båten hela dagen och spela kort och annat. men sen for vi endå upp och tänkte om vi kunde spela kubb med 'några andra ungdomar som var där', hahaha, låter som mamma! nee, men vi kände inte dem till att börja med men efter typ 3 kubbmatcher och kortspel i båten lärde vi känna heidi, tommy, emmeli, jocke, jimmy, jessica & julieth. sen på kvällen så for vi i bastum och sedan och simma. efter dit så gick vi snabbt till fyren och sedan till deras stuga en stund. men jag, matilda och emmeli måste börja ta oss så det var inte länge vi satt där. så kom vi till båten och gick och sova. söndag: blev väckta ca halv 11 tiden. for nästan iväg direkt. denhär dagen var det ganska jätteblåsigt och vågorna var stora som f*n! spydde 3 ggr tror jag medan matilda klarade sej med en gång. men resan tog ovanligt snabbt och vi kom till vasa klockan 4 typ. sen kom man hem och åtåtåtåtåtåtåt massa. idag: idag så skulle jag vara med ele och elle. det var jag också, haha! (wtf?) så typ 1/2 tiden kom elle via mej och sedan så började vi cykla till ele. vi pratade om massa som hänt under sommarlovet. sen kom vi dit, pratade ännu mera och sen började vi baka en chokladkaka. vi gjorde dubbla sats så den blev megabautastor. sen kom bibi också, yea. kakan blev klar, den blev lite rolig, haha. sen for vi ut och hade sanning eller konka, uuuuuuu!!!! nånej. men det hade vi faktiskt. sen for vi in och fick fnatt när vi klädde på oss världens knasigaste kläder och for ut. hum. efter det så började jag och elle cykla hem och så åt jag så nu sitter jag här.
gud vad jagälskar att skriva! sry guys att det blev så mycket att läsa, men tänk. 3 dagar..... huu. bilder kommer snart

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0