california, here we come

BON JOUR! idag har det varit en helt underbar dag som har spenderats på stranden med mia, lina & vicko, hähä. dagen började med att man for med vicko till s-market och köpte gott. sen så cyklade vi någon lång omväg till mias, pratade en massa nödvändigt. så kom vi dit, hennes söta lilla mamma bjöd oss på cokis och sedan så cyklade vi till lina. hon visste inte vad hon kunde ta med till stranden så hon bakade plättar, gulligt. vi hjälpte till, men sedan klantad jag massa så jag och mia satte på datorn och upplevde våran underbara humor, yea! så blev plättarna klara och ett tag senare så cyklade vi mot paradice beach. det blåste inte alls något mycket där! på stranden:
1. vi åt massamassamassamassa
2. spelade volleyboll ganska mycket också
3. blev attackerade av måsar ganska mycket också
4. simmade (bara jag då, snyft)
5. tog så himla mycket vackra bilder från när vi spelade & blev attackerade
6. hade 'jag har aldrig...'
7. VI HADE DET BÄST

okej, det här låter så lame, men det hände ju såklart massamassa mycket mera, men man orkar inte/kommer inte ihåg allt som hänt på 6 timmar! kom hem just så, hehe. men det har bara varit så härligt eftersom att jag såg domhär senast på skolavslutningen och nu kommer jag antagligen inte se dem på någon månad p.g.a stockholmsresan. justja! jag har glömt att skriva att jag far med familjen till stockholms skärgård och seglar i ca 3 veckor, så då skriver jag tyvärr inte. men jag kaaanske ska ha en hemlig uppdaterare..... hahaha. men det får ni höra mera om sen. vi far kanske nångång efter 5.7. men jajja, hejsvej


bild snodd av mia från förra gången vi 4 for till stranden

*fanny

Kommentarer
Postat av: vickoo

men du ser mej :)

2010-06-21 @ 21:57:30
Postat av: Moa Murderess - Scene Core Blogg

Har VECKANS OUTFIT tävling på min blogg! :D



Va gärna med och tävla ^^ De e massa kul!



http://epicfaiil.blogg.se/2010/june/tavling.html#comment



kraam

2010-06-21 @ 22:24:55
URL: http://epicfaiil.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv;Tack^^

2010-06-22 @ 09:04:20
URL: http://hhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0