GRATTIS SYRRAN

tjena, idag vaknade jag klockan 8 för att gå väcka syrran som fyller 16 idag, massor av grattis till henne! idag i skolan så far jag ca 2 eller halv 3 tiden hem snabbt för sedan far vi mot ACDC! yeaaa, superexited, haha. har sista 11:10 morgonen nu innan sommarlovet, aaaaah va skönt! så nu är jag bara här hemma och chillar. har tillochmed redan hunnit köpa mjölk idag... nåjo, jag kommer antagligen inte skriva i bloggen förrän onsdag eller torsdag eftersom att idag är jag borta hela dagen, imorgon far vi till powerpark med skolan och så ska jag på bio på kvällen eller så är jag med matilda. så torsag. kanske. ha en bra dag




dagen till ära

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0