hehe

hejhej, blogg.se har nu aft något fel så mina senaste 5 (?) inlägg har inte visats, thanks! men nu hoppas jag att de har kommit fram, inkl detta. igår så skulle jag ju fara till ele men vi for til lstan istället. på stan pratade vi en massamassa, åt massa glass och gick omkring sådär annars bara. det kanske inte låter som världens roligaste, men det var det. för att träffa henne var ju det bästa! sen så städade jag min garderob resten av kvällen. garderobsstädningen avslutades idag, pioouh. idag vet jag inte. är nu allmänt förvirrad över alla dagar framöver. har nästan inte en ledig dag för mig själv. varje dag är full med massa kompisar. visserligen så älskar jag att vara med alla m ina kompisar mn på något vis så har det skapats en viss stress runt allt dethär med kompisarna. håhhåjajjaa. ajöken!

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0