SOMMAR, FOR GODS SAKE!!

hej, ursäkta, jag orkade faktiskt inte skriva igår. hehe. låter dumt men, ja. igår i skolan så var det vårkonsert vid gymnasiet. matildorna uppträdde och sjöng underbart båda två! satt under ett träd under konserten och myste med mia, lina, elle, vicko, rosen & madde. så hittade vi också linnea där som kom och joinade oss! sen fick vi glass, nam. när konserten var slut så cyklade jag och matilda hem till henne. när vi var där så pratade vi en massa som vanligt, var på datorn och nördade nigahiga, lyssnade på älskvärd musik och gjorde tyvärr årets största fail. när vi skulle laga en sallad (henens släkt kom på besök) skulle vi laga i citronolja. hehehe..... vi gjorde världens moka när vi satte i citronlikör imisstag. ja, tro vad ni vill; 'herregud, jooooojooo, mmmmh, imisstag, hosthost' och allt sondär men ja, det är sant. vi trodde det var oljan tills hennes mami kom hem och undrade vad citronlikören gjorde på bordet. 'citronlikör?', började skratta som bara den! så for vi och beställde kotipizza, släkten kom och vi åt! så måste jag fara hem och välja kläder till idag.
för IDAG var det den stora dagen. dagen vi inte är fjuttesjuor i skolan nåmera utan FJUTTEÅTTOR MED SOMMARLOV! yeeeaaaa. vårfesten var nästan lite tragisk. ele var borta, snyft. niorna for till gymnasiet och klassföreståndarna till dom hade gjort något hemskt knasigt 'tal' åt dem. så var det bulladags och det efterlängtade SOMMARLOVET!
började att ta bilder där ute som ett litt farväl, hehe. så for man hem snabbt och sedan till strampen och äta med ångermans, tradition. nu är jag hemma och ska kanske till joska ikväll. konstaterade att jag också måste anmäla mej till kipinä, tänk om allt är fullt, iihk! ha en bra sommar <3



*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0