utomhus

godkväll i stugan. idag i skolan. hm, inget intressant tror jag. men efter skolan så åkte jag buss hem med elle, syrran och fillo var i bussen som planerat, hehe. sen så for jag hem och äta men sen for vi ut igen. vi gick på isen ur länge och tog massa bilder. haha, hade med oss 2 liter pepsi för säkerhets skull. sen gick vi över isen till fammo & faffa. hahahahaha, vi blev så himla rädda för att vi skulle falla igenom isen och när en snöskoter smög sej ljudlöst upp bakom oss så vi skrek. föraren tittade konstigt på oss. när vi väl var hoss fammo & faffa åt vi glass och gullade med deras hund, wihii. sen så la vi oss på trottoaren och tog massa bilder, igen, hehe. men inte brydde vi oss, bilderna blev ju 'snygga', höhö. sen gick vi hem igen, stannade lite och doppade ansiktena i snön. så gick vi bakom något kärlekspar och sjöng 'fireflies' & 'starstrukk'. jag har en känsla av attr de blev smått irriterade. sen for vi till mej. gullade med moa, spelade lite gitarr (FILLO LÄRDE SEJ ÄNTLIGEN GUBBEN NOA !!!!!!) och kollade igenom våra kanske 100-200 bilder. sen for hon hem. nu är jag här och chattar med matilda. jösses, har inte varit med henne på 2 veckor. det är faktiskt inte alls kul. saknar henne. imorgon blir det kul, sleepover hos ele med elle. bääst. hejsansvejsan

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0