ledigt, somrigt, perfekt och massa text

hejhej, igår när jag senast skerev visste jag inte vart dagen skulle ta mej. det var typ 25°+ där ute så jag hade planerat att sola hela halva dagen. men 11-tiden ringer vicko och undrar om jag har lust att komma till hennes villa och övernatta där på köpet. klart hade jag det! hon sa att de startade om ca 15 minuter, så snabbt som blixten så packade jag ner allt och for iväg. när vi kom fram så dumpade vi sakerna och gick på en 2 timmars promenad. det var urhäligt! under promenaden hann vi prata om allt mellan himmel och jord. och så fr vi förbi ett dagis och lekte också. vi fotade lite mer än 200 bilder den dagen så nu har man minnena på bild. men det var ju hennes kamera så vi får se om hon kan skicka några bilder åt mej, hehe. promenaden slutade med att vi hittade en trästege utanför dagiset som vi bar tillbaka till hennes villa. stegen spikade vi upp vid hennes träkoja. myyyysigt! sen for vi på datorn, åt mat och sedan for vi på en till promenad, wihi! kulkul. efter den andra promenaden så for vi i bastun och tog några dopp i havet, mmmmmm. så blev det ju kväll nångång så vi satt i den lilla stugan och spelade spel och hade det trevligt tills vi blev så trötta att vi gick och sova. på morgonen så åt vi morgonmål när vi vaknat och började sedan söka oss hemåt. det var jättebra på hennes villa, man har alltid kul tillsammans med min lilla flicka!
så när jag kom hem så hade systern min bakat plättar som vi delade på. rikitgt sött! ett tag senare ringer kadi till mej och undrar om jag har lus att komma till sandö med henne, joska, acke, sara & emma. klart att jag vill det, så jag var hemma ännu ett tag till, lagade mat med syrran och sedan så cyklade jag iväg. denhär dagen var det faktiskt nästan 30°+ där ute så man klarade sej fint med topp & kjol. när jag kom  dit mötte jag kadi & sara som skulle efter saras pojkvän anton. et tag senare var vi alla på stranden. vi hade springtävling i vattnet, lekte treklapp, lekte kärapyts, byggde sandslott och kollade på blixtar när det regnade & åskade. så for vi sedan till stan. vi var där ett tag och hittade på en massa skoj tills man började dra sej hemåt. så var man hemma och kollade på 'hannibal 2' med felicia & rebecka. nu ska man väl börja söka sej till sängs. vi får se vad som händer imorgon, ha en bra helg!


bjuder på en bild på mej och syrran från förra sommarens ålandsresa

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0