mycketmycket

hejhej, igår så skrev jag inte något men ni fick ett mycket beskrivande gästblogginlägg av matilda och rebecka. men igår så var det först föreställning, matilda var och kollade, så efteråt så kom hon till mej och vi monterade upp pomppimattan. så kom också rebecka och hjälpte. åå, det var så underbart att ta första 'skutten' på sin egen pomppimatta! nåjo, så for vi in, var på datorn och gjorde.. saker.. så for vi ut igen och pomppade. sen for alla. snyyft. det var igår ju så idaaaaag.. ele det klantarslet har skaffat kryckor. för 6 veckor! stackars lilla klååpet. i skolan var det inget intressant. efteråt så skulle det ha varit staffettkarnevalstränngar men jag, mia & lina tyckte att det skulle bli för stressigt med föreställning kl 5 så vi far en annan dag istället. så for vi och köpte 3 nudelpaket som vi åt åpp. föreställning. det gick okeeeej. sen åp vägen mot linas tog vi massa underbara bilder. liuna har de alla, finns några på fb, hähä. på väg hem cyklade jag med kadi, träffade rebecka vid k-extra och gick sedan sista vägen hem med fanny. nu sitter jag och läser på finskaprovet tills imorgon. har nästan inte läst något, damn. kommer inte att gå bra. btw, får vi ut boggaprovet imorgon, BIG FAIL!

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0