F&F&M

HELÅÅÅ, har inte hunnit skriva idag, har haft fullt upp med att ha kul. har haft plättkalas med fanny & matilda. nu gick det såhär att fanny har ett jäääääätte hi-tec kök och jag och matilda är ju inte så vana med sånt... så när fanny gick ut och fixade några saker så skulle vi smarta stanna inne och steka en plätt. fail. ni som inte listat ut det redan; ja den blev bränd! hela huset började lukta bränt. och så gick det nästan så tyvärr med varje plätt. jag åt tillslut en plätt som hade bränts fast vid stekpannan som liknade potatismos. men det smakade gott! sen for vi ut på en promenad, stannade vid en park, fotade massa och gick sedan hem igen. från denhär dagen så har kameran tagit 143 foton och jag har raderat ca 60 såååå. det tar ju ett tag att få alla på datorn. sätter massa bilder i ett inlägg imorgon när jag har tid. när jag kom hem så hade mamma lagat jättegod mat och sen lagade jag en jättegod kladdkaka som serverades med limegrädde till efterrätt. imorgon är det sista dagen i första perioden för sen på tisdag byter vi period. gudbaj
kommer ingen bild nu eftersom att jag är på våran s.k trögdator

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0