+_+

hej, har inte en aning om varför jag smättar in ett inlägg just nu? har smått tråkigt och har läst såpass många bloggar så jag fick lust. wuhu, jag svara på mina egna frågor! ballt.
JAG VILL UT OCH DANSA! längtar så himla mycket till konvent eller liknande! om nån skulle fråga vilken den underbaraste känslan skulle vara skulle jag svara konvent. älskar att bara stå och 'gunga med till musiken' mitt på dansgolvet med hög musik, basso och massa folk, där hör jag hemma. funderar därför att kanske fara på solf som är om några veckor. hm. inte så säker eftersom att det är så många 'gamlingar' där, haha! men ni fattar, äldre än mej alltså. men jag tror jag far, annars pamar jag nog. nej nu ska jag nog och sova. skriver först imorgon kväll tror jag, då kommer också svaren till frågestunden (ännu lite tid kvar, höhö, reklamera mera!). kanske kommer nångång mellan skolan & bildkonsten, men vad vet jag. sov gott!


soon we well be together my darling! oj.. dethär var ju en bild på en d40? fään.

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0