can we pretend that airplanes in the nightskies are like shooting stars? i could really need a wish right now

halådär! dagen har varit helt okej. inget speciellt egentligen. ikväll har jag som vanligt orkester och sen efter orkestern så är det faktiskt höstfest vid skolan. tror jag för en gångs skull att jag ska fara, höhö. var inte förra året men jag troooor at tjag var för 2/3 år sen. tror jag. nåjo, ska väl ta nåt att äta.
rubriken är ju refrängen till 'airplanes' av nån tant och gubbe (?). brukar inte vanligtvis lyssna på just sånär musik (tror jag?) men denhär sitter nu nu på replay. den är lite mysig. hejhej


beroendeframkallande! stöööört

*fanny

Kommentarer
Postat av: mia

svaaaaaar;;; aj nooou!!! <3<3<3<3<3<3<3

2010-09-14 @ 20:43:51
URL: http://miatrorjag.blogg.se/
Postat av: Heidi

Hande låten e bra!(ha hört an ijenn å ijenn nu i några dar, haha) :D

2010-09-15 @ 14:37:22
URL: http://hjfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0