dagen i sin korthet

morjens, idag har det varit riktigt chill dag. började tyävrr med fysik men illman for efter en halvtimme så vi hade nån chillgubbe som bara lät oss sitta resten av tiden. sen var det musik och musikläraren var inte i skolan (igen...) så vi hade rella-anna. gick väl helt okå. sen så hade vi gymnastik, innomhus. thank god, skulle inte överlevt en minut i den här kylan! men annars var lektionen trevlig och sen så hade vi mindre trevliga lektioner; finska & fysik stöd (till provet). även om dethär med fysikstödet är frivilligt går jag. vet inte vad jag tar mej till om jag får en till 5a i betyget. hellre ful & smart än vacker & korkad. nu ska jag fara och äta och sen till bildkonsten, tjosan!



*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0