FREDAGEN!

HEJSAN! förlåt att jag inte hunnit skriva, men det har hänt för mycket roligt! nåjo, på fredag så var jag först typ en halvtimme på engelskan och sen iväg till tandläkaren. och good news, INGA HÅL! yessss. nåjo, så visde hon mej var jag skulle borsta extra noggrant och tryckte tandborsten nästan så långt in i munnen att jag nästan spydde. sen så brukar det alltid ju vara så att man får välja en tandborste och får ett papper om tandborstning som man ska ta hem. men jag fick min använda tandborste hem. uyschh. sen så for jag tillbaka till skolan och hade en normal dag. vi skulle ju ha slutat ett men vi hade päronet ksk så jag for med ele till tandläkaren utan att hon misstänkte något. sen när vi slutade (tappade jag bort min vante :‹ ) och sen for jag, ele, elle, lina & rosen till stan och kollade in massa skor. efter ett tag for rosen och sen lina. så var det bara tre. planerade massor eftersom att idag så ska elle & andreas gifta sej så vi planerade hennes möhippa och bröllop! nåjo, for hem snabbt, stressade lite och for sen och rövade bort elle på möhippa. vi klädde ut oss till bodyguards och elle till någon rysk diva (whot?) och marcherade sen till s-market och shoppade massa mat & dricka. sen klädde vi upp oss lite fint, tog massormassor med bilder. blev jättekonstiga... usch freaky. jag började må lite dåligt och somnade som vanligt först. på morgenen så hade hennes pappa bakat frukostbröd som vi åt och for sen på omegle. efter en stunds datanördande fick några av oss nog och for ut i det urhärliga vädret och tog mer bilder, hehö. sen måste jag och ele fara. men jag kommer att träffa alla dessa ikväll en gång till när det är dags för bröllopet! OBS, massor av bilder från helgen kommer antagligen dyka upp på mia & linas bloggar, så ni kan kolla in dom sen!

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0