hola chicas

hejhej, idag har varit en helt bra dag! vet inte hur många gånger jag fick höra 'åååååå du har färgat håret!!!!'. noshit sherlock. men är endå väldigt tacksam att folk märkte det och gav mej komplimanger! annars har det inte egentligen hänt något speciellt i skolan. cyklade hem i ösregnet med rebecka, MUMS! ska om några timamr på orkester.
altså får fortfarande någon chock när jag går förbi en spegel. har inte alls vant mej ännu med dethär håret! haha, kommer säkert ta ett tag eftersom att dethär var första gången jag färgat (jaja, tonat..) mitt hår. mjoo, man får väl vänja sej. slänger in en bild ikväll, eftersom att jag inte änu tagit någon p.g.a att håret är så himla blött nu efter att ha cyklat hem från skolan! byeeee (kom ihåg att släng in en fråga till frågestunden!)


hittade just denhär bilden och håkade att jag inte sminkat någon rolig sminkning på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0