IDAG

halåj, nu ska jag då skriva om dagen! började då kvart före tio och hade redan klätt mej i vanlig klänning då jag konstaterar att vi har friluftsdag och att det kanske inte var så smart att ta det så jag måste byta i sista sekund. när jag kommit till skolan märker jag ju att vi skulle ju spela minigolf idag så där blev det en liten fail. efter matematik (BIGBIGLOVE) gick vi till vasklot. jag, mia & rosen pratade sagan om harry potter. absolut bästaste, ha! när vi kom dit tyckte jag och ele att det var på tok för tråkigt och långsamt så vi kom på våran egen golf, såhär gör man! först så bowlar man minigolfbollen och sen springer man efter bollen som en tok och innebandyar den snyggt in i mål! var skitkul, fick jättevarmt och svettigt. alla andra hade tydligen dissat oss så jag & ele hade en hel minigolfbana för oss själva. men sen bytte vi till den andra där alla var och så joinade de oss! KUL! sen gick vi tillbaka och jag stannade någon timme i skolan med rosen, ele, nico & alehan i väntan på att syrran skulle hämta upp mej. var ju jättetrevligt att få springa efter idioterna som tog ens saker och hoppade på ens rygg så den dog och annat mysigt. sötungar.. så for jag snabbt hem och sen iväg på snabb violin. efteråt så slängd jag ju in ett litet inlägg och for sen på dans. det var ju nog helt bra, var inte så många och det var ganska tyst, men annars var det bra! nu borde man gå och lägga sej. gonatt!


altså jag blev ju helt kär när jag såg han idag på idol! lika söt som när han var med i talang!
ursäkta kvalitén.

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0