IGÅR & IDAG

morsning, igår blev det ju inte så mycket skrivande eftersom att jag hade så mycket kul, hähä. efter att jag farit hem från linnea så började jag skriva mitt tal till ele. jag skrev det hela på en halv wessapappersrulle så de skulle se sådär coolt ut när man ska läsa det och allting bara rullas ut, hähä, badass like. efter det så for jag till stan en stund där jag mötte upp mia & lina (som for en kort stund senare. jag och mia gick runt och hittade sen en present till ele, hände egentligen inget speciellt på stan. sen for jag hem. fixade lite eles present och om ett tag så kom elle & hämtade upp mej. när vi kom dit åt gav vi våra presenter till fjortisen och började genast snaska i oss cheeseballsen, hähä. sen efter ett tag så kom resten och jag läste mitt fina tal. det var faktiskt skitbra. sen så for vi väl ut lite grann, sen in och åt pizza och bara fjantade oss resten av natten! okej, det kanske inte låter såpass skoj men det var det + att jag kan ju inte sätta alla dirty detaljes hit, hehö. på morgonen så var alla sådär passlit slöa, sen for jag snabbt hem och sen iväg på min mosters pojkväns/fästmös (who knows?) födelsedagskaffe. var ganska trött hela tiden så jag bara åt en massa bulla och pratade med pappa om när vi ska köpa min kamera. blir förhoppningsvis om några dar, YESS! så for vi hem och nu är jag här. förresten, idag är sista frågestund dagen så kom ihåg att släng in era sista frågor, REKLAMREKLAMREKLAM!! imorgon kommer svaren på de få frågorna jag fått. men det blev iallafall mer än en så det är jag glad över! imorgon är det också skola tyvärr. men jag överlever väl. gudbaj


kakka bild, i know
*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0