ikväll!

shalåu, jag skrev senast.... någon timme före bildkonsten! bildokonsten var skitrolig! vet inte vad jag och kadi hade för fel egentligen bara fjomsade en massa kul, haha! efteråt så for vi till stan och skulle se var vi kunde äta och vi tog varsin cheeseburger vid mäcken. skulle också ta varsin milkshake men dom höll på att rengöra maskinen så vi fick det inte, tyvärr, snyft. efter att vi ätit for vi till hesburger. wuhu! folk måste ju trott att vi var smått knäppa när de såg oss vandra över från mcdonald's till hese. jösses. tog 2 minipehmisar var. och den sista minipehmisen var skitstor! tack den finlandssvenska kassatanten! våran teori blev att hon gav extra mycket glass till oss för att A) vi var finlandssvenska, eller B) dom ville få slut på glassen. röstar på a. sen efter glassen cyklade vi hem och kollade på idol. var smått besviken hur de inte levererade så bra jag trott, men linda & chris var faktiskt bäst tycker jag! nu har jag svarat på mina frågor (wihu) och borde nu gå och sova. GONATT


jihu!

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0