JESSICA, KADI & FNY

tjabatjenahallå, idag har det varit en riktigt trevlig dag! GRATTIS TILL CRISU IDAG! och alla andra som fyller! började dagen ute i kylan med orientering i skogen med elle & lina. var ganska chill, pratade mest. efteråt så var det matte, gick ganska snabbt. sen hälsokunskap då vi kollade klart på 'hiphiphora'. riktigt skoj! och efter det var det engelska som gick ganska segt. sen cyklade jag hem med rebecka och åt nudlar med syrran. sen for jag med kadi & jessica til lhese och käkade minipehmisar, NAM! så skulle jessica fara till McD. och köpa en cheesehamburgare men hon kom aldrig tillbaka. jag och kadi blev smått oroliga men sen ringde hon och sa att hon stannade och pratade med julia d & cela. så vi for dit istället. så satt vi där en stund och for sen till kadi & ut och fota. blev jättefina bilder på oss alla! men när vi skulle se på dom på kadis dator så funkade inte det så vi drack varm choklad med choklad och såg på bolibompa istället. favoritprogram! när det tog slut såg vi lite av en skitfreaky film ech sen måste jag och jessica börja fara. nu måste jag tömma diskmaskinen innan idol börjar, mami får spunk. hinner tyvärr inte skriva imorgon förrän kvällen så hejhej!


avslutar inlägget med en bra låt

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0