ONSDAGEN!

HEJ, skrev inte för att jag kollade på idol, hähä. men idag då! dagen började med modda och thank god hade vi inte hondär bitchen igen utan ksk. efteråt så var det engelska och vi hade prov som gick rent ut sagt förjävlit. tror att det blev historiens sämsta engelskaprov för mej! nåjo, finska. chill. emil somnade så jag kastade en bok i huvudet på han, äkta humor såntdär! efter finskan var det textil. skönt! jag och ele blev nästan färdiga med 'badass'-shortsen. men inte ännu. efter timmen slutade vi och jag for sen till stan och mötte upp cela & joska och sen for vi på dans. gick riktigt bra! sen så väntade jag i en timme som vanligt men för en gångs skull hade jag sällskap, av sara! det var riktigt trevligt; pratade en massa. sen började house och det var såååå himla kul! blev röd & svettig som en tomat i duschen (?) men det var endå jättekul. sen kom jag hem och hade minispa och kollade sen på idol men kebab. njammiiii. imorgon är det torsdag och jag börjar 9:45. halleluja, får äntligen sova lite längre! nästa vecka byter vi period. redan? allt har gått så snabbt! nåjo, men om 2 minuter börjar 'välkommen åter', så hejdå!



vakert bild.

*fanny

Kommentarer
Postat av: s

sv; haha jo nä men nångånd måst du nu va sjuk elr nå annat som gör att du int kan kom ;D

2010-09-30 @ 14:49:38
URL: http://ssaraatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0