orvar å hans korvar (y)

helåu, jag for nog endå på höstfesten och ångrar inte det ett piss! först när ja cyklade till orkesterna så tvekade jag lite eftersom att jag för första gången i mitt liv hade en riktigt stor emostund. ville bara hem och skita i allt, äta en ben & jerrys och se på 'beck'. sen efter en timme så for jag endå. det var så himla roligt! jag har inte en aning om vad jag & lina fick för pervofel eller vad som nu än hände. men vi blev jättekonstiga. inte sådär vanligt konstiga utan freakigt konstiga. det hände mycket minnsevärt där men jag tänker inte skriva allt här utan vissa saker ska man bara ha i minnet. men jättekul var det, massa grazias till min perversa vän lina som fick mej på mycket bättre humör! så kollade jag på idol med syrran, hon hade också nåt freakfel. blev lite rädd. nåjo, imorgon är det onsdag, blir mycket dans! hääärligt! hejhej


orvar & frej

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0