paradice city

halåjsan, idag har varit en riktigt trevlig dag! i skolan så fick vi engelskaprovet. det gick väl nog helt bra, men engelska läraren hade rättat fel så enligt mej & ele blev det 61,5/69, så det gick helt bra! sen var det hälsokunskap, chill. och sista timmen var det modda med världens blondaste och chillaste lärare. så det gick helt bra när jag och ele satt (nästan) helt ensamma i datasalen och chattade med varann på fb, woho! så slutade vi och for på stan med vicko & ele. for och åt på subway och sen till citymarket och åt karkki, mums. nåjo, gick omkring och pratade och en massa sött. for och filmade en skitsnygg film i hs center med en såndär wierdo kamera som var där! cooolt. fastnade sen vid bokaffären med en bok om tatueringar, awesome! sen for vicko och jag & ele for till tiimare och planerade en födelsedagsfest till henne. sen for vi lite till hesburger och träffade mixu & sandra. sen for vi till lindex och sen igen till kamerasaken och filmade mer, hehe. så håkade vi att vi varit på stan i 4 och en halv timme?! fattar inte hur tiden kunde gå så snabbt. nåjo, nu är jag hemma och ska städa rummet. får se om jag ännu far till ele över natt. hejhej!


hahahahaha, jag & ele har tyvärr haft denhär låten i huvet hela dagen! varsågod och njut

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0