Q

morjens, angående rubriken så har jag just upptäckt att bokstaven Q är jättefin, haha! men det är sant, sådesså. dethär blir bara ett litet inlägg, kände för att slänga in något litet inlägg. var ju på house med matilda, sara, elin & linda. skitkul! såg ut som en svettig, flåsande tomat. men så himla kul var det! elin skulle dock kanske inte fortsätta. nåjo, på hemvägen träffade jag ele, elle & andreas som var i stan och hade 'kul'. jops, stannade och pratade med dem ett tag och sen hem. nu har jag just strechat (inte så bra tyvärr, hehe) och ska nu ta något gött att äta. nati!

HIHIIHIHIHIHIHIIH, TITTA JAG HAR PANNLUGG!!!!!
från förra hösten

*fanny

Kommentarer
Postat av: sara

oj du passa ju ur bra i pannlugg! hadd du färja håre där å elr e de bara ja som tycker de e mörkare? :D

2010-09-03 @ 18:20:33
URL: http://ssaraatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0