söndag, yehu..

godmorgon, har nu vaknat 9/10 tiden varje morgon nu här i kokkola, höhö, bara två nätter men endå. det beror på att vi faktiskt varit så duktiga och gått och sova klockan 11, yes! nu idag så ska vi fara hem och på kvällen så har vi dansträningar. hoippas att jag kommer att hinna i tid eftersom att det kommer att ta typ 2 timmar att komma till vasa, så vi får hoppas att jag hinner. nu idag så ska vi mest bara njuta av sista stunde tillsammans, höhö. kom inte poå något bättre att säga. men ni kommer ocskå få en liten överraskning, som ni får se när jag kommit hem. heheh. kommer bli kul! nu vet jag inte så mycket mera, skriver sen ikväll. och lagar också in nån eller några bilder, hehehe.. hejdå!

*fanny

Kommentarer
Postat av: cela

Fanny, ja vissta int att du hadd en blogg?!

men den e jätte vacker ;)

2010-09-05 @ 17:28:39
URL: http://celas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0