suprise fail.....

hejsanhejsan, nu ska jag avslöja den failade suprisen! jag har färgat (tonat) mitt hår brunt! så klippte jag ju också topparna, men det var inte lika stort. failen blev att vi inte hade tillräckligt med färg så det blev bara superlite rödbrunare, men det blev iallafall något! nu har jag redan gått i duschen så lite har nu säkert redan farit bort eftersom att färgan bara håller ca 8 tvättar. men ska tona brunare till skolfotot har jag tänkt. vet dock inte när det är men. såhär ser det iallafall ut.
inte så bra kvalité men såhär såg det nu ut innan jag gick i duschen. nu är det ju blött *pling!*. annars gick träningarna jättebra, hade dock skitbråttom men det gick helt bra! imorgon; skola och sen bildkonst, gonatt!

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0